airtickets

λευκα ειδη

e-table

FOLLIE FOLLIE

SUGAR FREE

Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Για κείνους που είναι φτιαγμένοι να πετούν...που δεν ειναι φτιαγμένοι γι' άυτο τον κόσμο το μικρό,γι' αυτό τον κόσμο τον φθαρμένο,γι' αυτό τον κόσμο της απώλειας, της μη ζωής...

Farol da Escalvada, Guarapari,  Espirito Santo, Brazil                                                                                                                                                                                 Mais...Πάντα ήθελα να πετάω...κι αυτό κοστίζει...γιατί οι πτώσεις είναι οδυνηρές και άγριες ...και δεν είναι μόνο τα τραύματα και το αίμα που τρέχει σε κάθε πτώση είναι κι αυτή η επαφή με τη γη που πάντα με ξενερώνει...Ουρανό και θάλασσα έχει η ψυχή μου...γι αυτό δεν μένω στη γη...χρόνια εκπαιδεύομαι να επουλώνω πληγές ...επουλώνω και σηκώνομαι...κοιτώντας τον ουρανό...με λαχτάρα ..έτοιμη πάλι να πετάξω...
Κι εσύ ,εσύ ήρθες εχθές στον ύπνο μου αργά αργά ...μόλις που έχω προλάβει να σηκωθώ δειλά από το έδαφος...τα τραύματά μου βαθιά πονάνε ακόμα...αλλά είπαμε δεν γεννήθηκα για να πατώ στη γη...
Κι εσύ με προκαλείς ...κι εγώ σκοτώνω κάθε φόβο...
Θα πετάξω,θα πετάξουμε  μαζί...το ξέρω θα πετάξεις μαζί  μου...
το ξέρω...

Α.Τ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

public

ariane

trivago

ATENA GOLD

BODYSHOP

BODYTALK