airtickets

λευκα ειδη

e-table

FOLLIE FOLLIE

SUGAR FREE

Σάββατο 8 Απριλίου 2017

Ηρέμησε , ίσως δεν μπορείς να μάθεις να αγαπάς τέλεια από αύριο. Την άλλη εβδομάδα όμως.....

Sherree Valentine Daines, Bluebell Vision.: ....Ηρέμησε , ίσως δεν μπορείς να μάθεις να αγαπάς τέλεια από αύριο. Την άλλη εβδομάδα όμως.....
Την κάθε μέρα θα προσπαθώ να μάθεις κάτι καινούριο για σένα , για μένα και για τον κόσμο, ώστε να συνεχίσω να νιώθω τα πράγματα σαν μόλις τώρα να γεννήθηκαν.
Ποτέ δεν είσαι πια ο ίδιος ....Όταν φύγεις από εδώ , θα είσαι διαφορετικός. Κι αύριο το πρωί μετά το πρωινό θα είσαι διαφορετικός, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει απλά ότι θα εισαι παχύτερος...
Κάθε μέρα θα θυμάμαι να μεταδίδω στους άλλους τόσο τη χαρά μου , όσο και την απόγνωσή μου, για να γνωριστούμε καλύτερα. Κάθε μέρα θα θυμίζω στον εαυτό μου να σε ακούει πραγματικά και να προσπαθεί να καταλάβει την άποψή σου και να αναζητεί τον λιγότερο απειλητικό τρόπο να σου πει τη δική του, έχοντας στο μυαλό μου , ότι και οι δυο εξελισσόμαστε και αλλάζουμε με χίλιους διαφορετικούς τρόπους. Κάθε μέρα θα θυμίζω στον εαυτό μου ότι είμαι άνθρωπος και δεν θα ζητάω την τελειότητα από σένα , όσο εγώ δεν είμαι τέλειος.
Κάθε μέρα θα προσπαθώ να μη χάνω από τα μάτια μου τα όμορφα πράγματα του κόσμου μας.
Το ξέρω ότι υπάρχει ασχήμια. Υπάρχει όμως και ομορφιά. Και όποιος λέει το αντίθετο, λέει ψέματα. Θα κοιτάζω τα λουλούδια , θα κοιτάζω τα παιδιά, θα κοιτάζω τα πουλιά, θα νιώθω το δροσερό αεράκι, θα τρώω ωραίο φαγητό και θα το απολαμβάνω.
Θα μοιράζομαι όλα αυτά τα ωραία πράγματα.....
Κάθε μέρα θα θυμίζω στον εαυτό μου να απλώνει το χέρι και να σε αγγίζει απαλά...Κάθε μέρα θα δίνω στον εαυτό μου την ευκαιρία της αγάπης, ότι κι αν συμβεί...
Αν σας ζητούσαν να δώσετε τον ορισμό της αγάπης , η μοναδική λέξη που θα μπορούσε πραγματικά να την περιλάβει είναι η λέξη "ΖΩΗ''...
Η αγάπη είναι ζωή σε όλες τις μορφές της....Κι αν χάσεις την αγάπη, χάνεις τη ζωή...
Σας παρακαλώ μην το κάνετε αυτό.

Απόσπασμα από το "Να ζεις ,ν'αγαπάς και να μαθαίνεις"
Leo Buscaglia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

public

ariane

trivago

ATENA GOLD

BODYSHOP

BODYTALK